Crackheads Anonymous

Welcome to Crackheads Anonymous - Yea, we smoke crack, what of it???
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Sup Guys Killious would like to join the fam

Go down 
AuthorMessage
Killious

avatar

Number of posts : 3
Age : 25
Location : Maryland
Registration date : 2009-02-15

PostSubject: Sup Guys Killious would like to join the fam   Sun Feb 15, 2009 12:48 am

Hey guys Id Like to join the aTc family

CSS name: Kͣڧ aka: Killious
real name: Ryan

Nice to meet ya ^_^

but yea im looking for a clan to join im kinda new to your server but im looking for a clan to join to stay with so if i can be a part of you guys ill be here to stay so, hope you guys accept me xp and i already made a kickass sig

so tell me watchu think and lemme know if i can join
Back to top Go down
View user profile
silverwater7
Spammer


Number of posts : 45
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2009-01-02

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Sun Feb 15, 2009 11:15 am

I haven't played alot of games with him, but the few I have I do like him, and you guys should let him in, I know I'm not in the clan anymore but I thought I'd just throw my opinion in there anyways hahahaha...because we all know that I have the most important opinion of all of us who play on aTc hahahaha JK. I love you
Back to top Go down
View user profile
*EpIcFaIL*
Spammer


Number of posts : 66
Humor : How do you fit 2 dead babies in a fishbowl?
Registration date : 2008-12-11

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Sun Feb 15, 2009 11:23 am

SX SUX!!!
Back to top Go down
View user profile
silverwater7
Spammer


Number of posts : 45
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2009-01-02

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Mon Feb 16, 2009 11:00 am

*sighs* don't knock Sx untill you've tried it...but anyways this post is about killeious wanting to join aTc not me leaving aTc for Sx and I do believe you should post about wether or not you want him in or not, just a thought...but my opinion is you guys should let him in he's a pretty cool guy, but that's just me, anyways good luck making it into the ranks of aTc *cough* I'm sorry if I spelled your name wrong *cough*
Back to top Go down
View user profile
*EpIcFaIL*
Spammer


Number of posts : 66
Humor : How do you fit 2 dead babies in a fishbowl?
Registration date : 2008-12-11

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Mon Feb 16, 2009 11:39 am

ive played on Sx. they suck

ﮎuҳ!!!
Back to top Go down
View user profile
Venom
Spammer


Number of posts : 63
Registration date : 2008-12-21

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Mon Feb 16, 2009 11:48 am

epic just stick to what the main post is about. you wanna flame Sx make a post. Ive never played with killious so idk.
Back to top Go down
View user profile
JaytheHippie
Spammer
avatar

Number of posts : 40
Age : 33
Location : Dallas TX
Humor : Midgets getting hit by cars
Registration date : 2008-12-30

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Wed Feb 18, 2009 2:34 pm

clans already full of iggnorant tweens dont need anymore
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Wed Feb 18, 2009 4:34 pm

JaytheHippie wrote:
clans already full of iggnorant tweens dont need anymore

But this guy shows up almost every day i play, and i play almost every day. the other "ignorant tweens " are playing wow, we need filler for the server. i vote yes, i like this guy and his auto shotty. A man after my own heart. i guess he's a cousin of mine if i'm the pump shotty king right?
Back to top Go down
silverwater7
Spammer


Number of posts : 45
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2009-01-02

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Wed Feb 18, 2009 7:54 pm

guys if you technically think about it, a "tween" is someone thta's in their teenage years and Z think about it your TECHNICALLY an adult 'cause your 18...and what about dizzy he's an adult he's just the "iggnorant" part not the "tween" too hahahahah...sorry, and yes I have to correct a mistake when I see one hahahah I love you
Back to top Go down
View user profile
Ayy PJ
Spammer


Number of posts : 67
Registration date : 2008-12-11

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Thu Feb 19, 2009 12:10 am

idk ; kill is pretty cool... and i was just playin w/ him right now.. he has CORNY jokes, almost as bad as tristan, but idk. I like him, my votes a yes.


& SHUT UP REV.
Back to top Go down
View user profile
JaytheHippie
Spammer
avatar

Number of posts : 40
Age : 33
Location : Dallas TX
Humor : Midgets getting hit by cars
Registration date : 2008-12-30

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Thu Feb 19, 2009 2:34 am

lol Rev u stated the obvious that tween is someone in their teens lol, in actaul case it meens some one btween age of 10-12 , and i said it cuz thats how majority of us act in here, but thats a complement to some.
Back to top Go down
View user profile
silverwater7
Spammer


Number of posts : 45
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2009-01-02

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Thu Feb 19, 2009 10:40 am

lol ohhhhhh...I guess I didn't get what you were trying to say, I'm not that smart you know, when it comes to undersatnding things, hahahaha, and AJ you don't tell me to shut up, I don't tend listen to people, I can give orders, but I'm sorry I don't take them too well...hahaha...so have fun getting me to listen to you I love you
Back to top Go down
View user profile
Ayy PJ
Spammer


Number of posts : 67
Registration date : 2008-12-11

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Thu Feb 19, 2009 1:24 pm

My names PJ, slick.
Back to top Go down
View user profile
silverwater7
Spammer


Number of posts : 45
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2009-01-02

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Thu Feb 19, 2009 2:42 pm

AHHHHHHHHHHH it is????????? OMG, I definently never noticed *blushes* oooooooppppppssss sorry about that, now I really do feel bad hahahaha, sorry for some reason I was thinking Aj, *sighs* my brains not working...I'll keep that in mind from now on, really I am sorry though, hahaha I love you
Back to top Go down
View user profile
Venom
Spammer


Number of posts : 63
Registration date : 2008-12-21

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Thu Feb 19, 2009 5:34 pm

JaytheHippie wrote:
lol Rev u stated the obvious that tween is someone in their teens lol, in actaul case it meens some one btween age of 10-12 , and i said it cuz thats how majority of us act in here, but thats a complement to some.

lol idk if your trying to make a joke but i found one Very Happy
Back to top Go down
View user profile
JaytheHippie
Spammer
avatar

Number of posts : 40
Age : 33
Location : Dallas TX
Humor : Midgets getting hit by cars
Registration date : 2008-12-30

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Thu Feb 19, 2009 11:58 pm

good job venom u deserve a cookie my friend, Zeratual! feed da man!
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Fri Feb 20, 2009 10:39 am

aTc | Zeratul [A] gave Venom Item_cookies+milk
Back to top Go down
silverwater7
Spammer


Number of posts : 45
Age : 23
Location : New York
Registration date : 2009-01-02

PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   Fri Feb 20, 2009 10:45 am

*gasp* Z how could you give him a cookie????? that's my special treat!!!!!, I think I'm going to go in a corner, all by myslef and cry all by my lonesome...hahahaha but reall not cool Z Mad I love you
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Sup Guys Killious would like to join the fam   

Back to top Go down
 
Sup Guys Killious would like to join the fam
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Crackheads Anonymous :: Clan aTc - Addicted to Crack :: Sign me up!!!-
Jump to: